Πώς το Magento eShop εξυπηρετεί το Search Engine Optimization
To SEO με τα Magento eshops γίνεται ΠΟΛΥ πιο εύκολη υπόθεση.
Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ότι εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την αποτελεσματικότητα της πλατφόρμας στην οποία κατασκευάζεται. Το SEO (Search Engine Optimization) είναι ένα κρίσιμο κομμάτι της κατασκευής, του σχεδιασμού και της απόδοσης ενός eshop, που σχετίζεται άμεσα με την κίνηση του eshop και κατά συνέπεια … τα έσοδα του. Αυτός είναι ένας από τους (πολλούς) λόγους που επιλέγουμε την πλατφόρμα Magento eCommerce για τους πελάτες μας!
Το Magento είναι γνωστό για την παροχή προηγμένων λύσεων SEO, κυρίως λόγω των αμέτρητων χαρακτηριστικών προσαρμογής που προσφέρει (customization features), καθώς και λόγω της διαθεσιμότητας πόρων και χαρακτηριστικών που βελτιώνουν τα αποτελέσματα της οργανικής αναζήτησης. Άλλωστε, η Nike, η Procter & Gamble και η Cisco είναι μόνο μερικοί από τους βασικούς παίκτες που έχουν επιλέξει το Magento commerce – Κάτι πρέπει να ξέρουν!
Αλλά ας είμαστε πιο συγκεκριμένοι. Πώς μπορεί κανείς να είναι σίγουρος ότι η πλατφόρμα του eshop του εξυπηρετεί το SEO; Ας δούμε μερικά από τα κριτήρια που μπορούν να αξιολογήσουν την SEO απόδοση μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου:
Γρήγοροι χρόνοι φόρτωσης
Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να καταλάβεις ότι η ταχύτητα του site έχει σημασία! Η σημασία της ταχύτητας στα αποτελέσματα SEO δεν αποτελεί εξαίρεση και ο χρόνος φόρτωσης της ιστοσελίδας είναι καθοριστικός παράγοντας για την κατάταξη στη Google. Η πλατφόρμα Magento έχει δύο “όπλα” όσον αφορά τη γρήγορη ταχύτητα: το ένα είναι ότι “γεννιέται με αυτόν τον τρόπο”, που σημαίνει ότι έχει σχεδιαστεί για να χειρίζεται μεγάλο traffic. Αυτός είναι πράγματι ένας από τους λόγους για τους οποίους το Magento είναι μεταξύ των τριών κορυφαίων πλατφορμών επιλογής για τις 500 κορυφαίες εταιρείες λιανικής πώλησης μέσω διαδικτύου, σύμφωνα με την Trellis (εταιρεία ψηφιακών μετασχηματισμών στις ΗΠΑ). Το άλλο “όπλο” είναι ότι προσφέρει πολλά χαρακτηριστικά και plugins που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αυξήσουν την ταχύτητα του ιστότοπου. Για παράδειγμα χρήση flat catalogue για τη μείωση των ερωτημάτων SQL σε προσωρινή αποθήκευση και τη συγχώνευση αρχείων Javascript και CSS.
Σύντομες, σχετικές και canonical διευθύνσεις URL
Η καλή διάρθρωση των διευθύνσεων URL είναι απαραίτητη για το SEO. Οι σύντομες, σχετικές και φιλικές προς το χρήστη διευθύνσεις URL είναι αυτές που οι μηχανές αναζήτησης θέλουν να βλέπουν για να αυξήσουν την κατάταξή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Και το Magento μπορεί να το κάνει αυτό για εσάς, καθώς είστε σε θέση να προσαρμόσετε το eshop σας στις δικές σας ανάγκες και να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε extension/plugin που σας εξυπηρετεί. Το Magento σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να ορίσετε ένα canonical tag σε διαφορετικές σελίδες (δηλ. να συμπεριλάβετε ένα προϊόν τόσο στην κατηγορία του όσο και στις σελίδες των προϊόντων). Με αυτόν τον τρόπο, αποφεύγετε τον κίνδυνο να το βλέπει η Google ως “διπλό περιεχόμενο” και επομένως δεν διακινδυνεύετε από χαμηλά rankings ή ακόμα και κυρώσεις!
Engaging περιεχόμενο
Τα eshops είναι συνήθως γεμάτα περιεχόμενο, αλλά τι περιεχόμενο είναι αυτό; Eίναι engaging για το χρήστη; Δημιουργεί direct links από άλλες πηγές; Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιείτε πρέπει να σας δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας τέτοιου περιεχομένου και να σας επιτρέπει να συμπεριλάβετε λύσεις SEO τρίτων για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες. Το Magento είναι μια πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα, που σημαίνει ότι αν χρειάζεστε μια προσαρμοσμένη λύση ή να προσθέσετε ένα σχετικό plugin μπορείτε να το κάνετε!
Προσαρμοσμένες συνδέσεις πλοήγησης και ετικέτες H1
Το να είστε σε θέση να δημιουργήσετε τα δικά σας κείμενα τίτλου αντί να τα αφήσετε στην τύχη (ορισμένες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου δημιουργούν αυτόματα τίτλους σελίδας) είναι πολύ σημαντικό για τα αποτελέσματα SEO. Το Magento είναι πραγματικά ευέλικτο από την άποψη αυτή, καθώς επιτρέπει πολλαπλούς ανεξάρτητους τίτλους σελίδας. Το ίδιο συμβαίνει και με τις ετικέτες H1, καθώς σε ορισμένες πλατφόρμες παράγονται αυτόματα και δεν μπορούν εύκολα να αλλάξουν. Όλοι οι marketeers γνωρίζουν ότι μια ετικέτα H1 πρέπει να είναι “τέλεια”, καθώς είναι μακράν το πιο ορατό περιεχόμενο για έναν χρήστη και θεωρείται σημαντικός παράγοντας για την κατάταξη SEO. Η προσαρμογή των ετικετών H1 είναι κάτι που επιτρέπει το Magento και σας δίνει τη δυνατότητα να επεξεργαστείτε τις ετικέτες σας όπως εσείς επιθυμείτε!
SEO & Magento – Τελικές Σκέψεις
Συνολικά, το αποτελεσματικό SEO στο ηλεκτρονικό εμπόριο απαιτεί πολλή δουλειά. Είναι δίκαιο να πούμε ότι το Magento είναι μια πολύ SEO friendly εμπορική πλατφόρμα. Τα πολυάριθμα resources και τα χαρακτηριστικά του οδηγούν σε υψηλές βαθμολογίες στην οργανική αναζήτηση. Προσθέτοντας σε αυτό τις πολλές δυνατότητες customization, το Magento θεωρείται μία από τις καλύτερες πλατφόρμες αναφορικά με το SEO.
H ArtAbout είναι ένα eCommerce agency στην Θεσσαλονίκη, που ειδικεύεται στην κατασκευή eShop Magento και προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ και διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένου και του SEO. Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες του Magento eshop σας.