Αύξηση Πωλήσεων για την ClimaPro με Google Ads

Δείτε πώς φέραμε για την ClimaPro νέους πελάτες για επισκευή και συντήρηση κλιματιστικών, με διαφήμιση στη Google.

 

the company

H Climapro προσφέρει από το 1999 υπηρεσίες κλιματισμού & εξαερισμού στην περιοχή της Θεσσαλονίκης και σε όλη την Ελλάδα. Σήμερα η ClimaPro απαριθμεί έναν μεγάλο αριθμό πελατών που δραστηριοποιούνται στον χώρο της εστίασης, του εμπορίου, της ναυτιλίας, της φιλοξενίας, των συγκοινωνιών κτλ. αλλά και ιδιώτες. Αναλαμβάνει έργα από τα πιο απαιτητικά και δύσκολα μέχρι τις πιο απλές εφαρμογές, παρέχει ετήσια συμβόλαια συντήρησης και ανταποκρίνεται σε κάθε είδους πρόβλημα με άμεση ανταπόκριση 12 μήνες τον χρόνο και διαθέτοντας τις πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες after sales.

Ανάμεσα στο πελατολόγιό της μπορεί να δει κανείς brands όπως Mega Outlet, H&M, Nike Store, Opap Play κ.α.

 

ο στόχος της συνεργασίας

Δικός μας ρόλος ήταν να φέρουμε νέους πελάτες λιανικής στην ClimaPro. Ο υπεύθυνος της εταιρίας, Τιμόλαος Λιούσας, μας εμπιστεύθηκε την ανακατασκευή του website climapro.gr και την προβολή του με στόχο την αύξηση των πωλήσεων για τους καλοκαιρινούς μήνες. Αφορμή για τη συνεργασία στάθηκε η νέα ανάγκη για απολύμανση κλιματιστικών λόγω covid19, ωστόσο επεκτάθηκε σε όλες τις υπηρεσίες κλιματισμού.

Εκ μέρους της εταιρίας ClimaPro, ο κ. Λιούσας μοιράστηκε μαζί μας τις δικές του προσδοκίες από μια συνεργασία με ένα digital marketing agency:

Τι σας οδήγησε στην απόφαση να απευθυνθείτε σε ένα agency για την προβολή σας; 
«Αν κάποιος ιδιώτης καθαρίσει τα φίλτρα του κλιματιστικού του δεν σημαίνει ότι έχει κάνει μία πλήρη συντήρηση του μηχανήματός του. Αν δεν απευθυνθεί σε έναν επαγγελματία του είδους θα αρχίσει να παρατηρεί με τον καιρό προβλήματα στην απόδοση και πιθανόν να εμφανιστούν βλάβες. Το ίδιο ακριβώς ισχύει με το marketing της επιχείρησής σου. Το να ανοίξεις έναν λογαριασμό Google Ads είναι για πολλούς πιθανόν εύκολο. Μία επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια όμως μπορεί να προέλθει μόνο όταν τη διαχειρίζονται επαγγελματίες του είδους και για αυτόν τον λόγο διάλεξα ένα agency για την προβολή της ClimaPro.»

 

“Με την ArtAbout είχαμε συνεργαστεί στο παρελθόν για την δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας της ClimaPro και της ιστοσελίδας της επιχείρησης. Η άψογη συνεργασία μας και ο επαγγελματισμός, η συνέπεια και η υπευθυνότητα που διέπει το προσωπικό είναι οι λόγοι που αποφάσισα να αναθέσω στην ArtAbout το στήσιμο και την παρακολούθηση της διαφημιστικής μας καμπάνιας.”

Τ. Λιούσας, ClimaPro

αποτελέσματα

  • Υποψήφιοι πελάτες με Google Ads - Analytics viewΠοσοστό εμφάνισης (Search Impression Share): >65%
  • Conversion Rate >15% (Νέοι Πελάτες Λιανικής & Χονδρικής)
  • Απόδοση Επένδυσης 15Χ

Με τα λόγια του κ. Λιούσα:

«Η αλήθεια είναι ότι τα αποτελέσματα της συνεργασίας μας με εξέπληξαν ευχάριστα.
Είναι πολλοί αυτοί που εξυμνούν τα αποτελέσματα μίας επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας. Εγώ ανήκα στους πιο δύσπιστους και για πολλά χρόνια πίστευα ότι το word of mouth ήταν αρκετό για να μεταφέρει τον επαγγελματισμό και την ποιότητα της δουλειάς.
Διαπίστωσα όμως ότι σε δύσκολους καιρούς, όπως αυτοί που διανύουμε λόγω πανδημίας, η προβολή της επιχείρησής σου μπορεί να αυξήσει τον κύκλο των εργασιών σου ώστε να επιτύχεις μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικά περιβάλλον.»

 

how we did it

Η προετοιμασία ξεκίνησε αρκετά νωρίτερα από την έναρξη της διαφήμισης. Κατά τη διάρκεια της καραντίνας, η ClimaPro μας προσέγγισε, εντοπίσαμε και διορθώσαμε μαζί όλα τα πιθανά προβλήματα στο website και δημιουργήθηκε νέο περιεχόμενο ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των υποψηφίων πελατών. Αυτό συντέλεσε στο τόσο υψηλό conversion rate.

Επειδή οι αναζητήσεις για τη συγκεκριμένη υπηρεσία αναμέναμε πως θα ήταν πρωτίστως από κινητές συσκευές, έγινε επανασχεδιασμός κάποιων βασικών σημείων του website για μια απρόσκοπτη mobile εμπειρία.

Ξεκινώντας τη διαφήμιση, δεν γνωρίζαμε πώς θα εξελιχθούν οι αναζητήσεις για την κύρια υπηρεσία απολύμανσης κλιματισμού, καθώς ήταν κάτι νέο. Γι’ αυτό τον λόγο, προτείναμε τη δημιουργία διαφημίσεων και για τις αναζητήσεις που παραδοσιακά γίνονται όπως «service κλιματιστικών» κ.λ.π.

Σωστή Μέτρηση

Πολύ βασικός παράγοντας επιτυχίας ήταν η σωστή μέτρηση των online conversions και η συχνή επικοινωνία για τα offline conversions, που μας επέτρεψαν να βελτιστοποιήσουμε γρήγορα τη διαφήμιση για conversions.

Επιπλέον, επειδή ήταν η πρώτη φορά που η Climapro διαφημίστηκε με Google Ads και δεν υπήρχαν ιστορικά δεδομένα, κρίναμε πως η διαφήμιση έπρεπε να ανοίξει όσο το δυνατόν νωρίτερα ώστε να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερα conversions, όταν δεν υπάρχει ανταγωνισμός.

Τα ποιοτικά στοιχεία της συνεργασίας που οδήγησαν σε επιτυχία:

Από την πλευρά της επιχείρησης:

  • Επένδυση σε νέο περιεχόμενο μέσα στο website που θα εξυπηρετούσε τους στόχους της διαφήμισης αλλά κυρίως την εμπειρία του υποψήφιου πελάτη.
  • Feedback για νέα leads που δεν είχαν καταγραφεί
  • Feedback για πωλήσεις που δεν είχαν καταγραφεί

Από την πλευρά του agency:

  • Προσεκτικός σχεδιασμός όχι μόνο της διαφημιστικής καμπάνιας αλλά και ολόκληρης της εμπειρίας χρήστη με έμφαση στις mobile συσκευές και στην ενίσχυση των σημείων που θα αύξαναν την εμπιστοσύνη ώστε να γίνει επικοινωνία για ραντεβού.
  • Proactive στάση στην αναζήτηση feedback μετά από κάθε σημαντική αλλαγή.
  • Σαφής προσδιορισμός στόχων κατά την πρόταση συνεργασίας, ώστε να γνωρίζουμε τι περιμένουμε σε κάθε στάδιο.

Παραθέτοντας και τα λόγια του συνεργάτη μας, κ. Λιούσα:

«Από το πρώτο κιόλας Skype meeting εν μέσω lockdown που είχαμε με την κα. Πηγή Βαρδίκου ήταν εμφανές ότι θα συνεργαζόμασταν άψογα. Η εμπειρία της, η σοβαρότητα και ο επαγγελματισμός της ήταν αυτά που μας κέρδισαν αλλά και αυτά που συντέλεσαν ώστε να έχουμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Η στενή παρακολούθηση της καμπάνιας με σκοπό την βελτιστοποίηση και η διαρκής επικοινωνία και ενημέρωση από μέρους της καθώς και η συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρίας (τεχνικοί ιστοσελίδας κλπ) οδήγησαν σε μία επιτυχημένη καμπάνια η οποία φυσικά και θα συνεχιστεί εφόσον οι απαιτήσεις αυξάνονται.»

 

The Bottom Line – Πώς πετύχαμε τόσο υψηλό conversion rate

Το να φέρει πωλήσεις η διαφήμιση δεν αφορά μόνο την ποιότητα της ίδιας της διαφήμισης. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το τόσο υψηλό conversion rate ήρθε αφ’ ενός λόγω του σωστού κοινού και περιεχομένου, κυρίως όμως ήρθε λόγω των υπηρεσιών της επιχείρησης και του πώς αυτές επικοινωνήθηκαν στους υποψήφιους πελάτες. Άλλωστε, η online εμπειρία σε αυτόν τον κλάδο είναι μόνο το ξεκίνημα.

 

takeaways

  1. Η μέτρηση της επιτυχίας ξεκινά από τη σωστή μέτρηση των conversion μέσα στο website & offline.
  2. Η σωστή μέτρηση των conversion σημαίνει πως θέτουμε τις σωστές προσδοκίες, που είναι διαφορετικές για κάθε κλάδο, εποχή, καμπάνια, keyword.
  3. Τα δεδομένα είναι αυτά που οδηγούν τις αποφάσεις στο digital marketing.
  4. Σε πρωτόγνωρες καταστάσεις, όταν δεν υπάρχουν αρκετά δεδομένα, χρειάζεται διαρκής επαγρύπνηση και υψηλή εξειδίκευση του συνεργάτη που επιτρέπει να ανταποκρίνεται δημιουργικά και να παράγει αξία ακόμα και όταν ο κλάδος/αγορά φθίνει.
  5. Η καλή επικοινωνία εταιρίας – agency, με εμπιστοσύνη και αμεσότητα, είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία της οποιαδήποτε ενέργειας.

Επικοινωνήστε μαζί μας για ενέργειες digital marketing που θα σας φέρουν το βέλτιστο αποτέλεσμα ή μάθετε πώς ένα agency μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας με Google Ads.