Google My Business: Το Δωρεάν Εργαλείο για τις Μικρές (και μεγάλες) Επιχειρήσεις

Τον Νοέμβριο και Δεκέμβριο πραγματοποιήθηκε το webinar με θέμα το Google My Business από την Digital Marketing Manager της ArtAbout, Χρυσοπηγή Βαρδίκου, στα πλαίσια της  δραστηριότητάς της ως marketing trainer & mentor στον οργανισμό Action Finance Initiative.

Περισσότεροι από 150 επιχειρηματίες και στελέχη σε όλη την Ελλάδα παρακολούθησαν τα δύο webinars, που διοργανώθηκαν μέσω zoom από το AFI.

Ποιους αφορά το Google My Business;

  • Μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς
  • Με Φυσικό Σημείο Πώλησης ή Γραφεία
  • Ελεύθερους επαγγελματίες χωρίς φυσικό σημείο πώλησης (Υδραυλικούς, Ηλεκτρολόγους κλπ)

Ενώ η πλατφόρμα διαθέτει ειδικά στοιχεία προβολής για:

  •  Ξενοδοχεία – Αντιπροσωπείες Αυτοκινήτων – Γιατρούς
  •  οργανισμούς με πολλά καταστήματα

 

Γιατί είναι σημαντικό να έχουμε παρουσία στο Google My Business;

1.Οι πελάτες μας χρησιμοποιούν το Google Maps και το Google Search

2.Δίνει την ευκαιρία να προβληθούμε στη Google, ακόμα κι αν δεν έχουμε ιστοσελίδα

3.Έχουμε ένα ψηφιακό αποτύπωμα στον online κόσμο

4.Αυξάνουμε την ορατότητα της επιχείρησής μας

5.Για να ενισχύσουμε το SEO της ιστοσελίδας μας (εάν έχουμε)

6.Γιατί είναι ίσως το καλύτερο εργαλείο που έχει στη διάθεσή της η μικρή επιχείρηση δωρεάν.

 

Ranking Factors

Οι 3 κυριότεροι παράγοντες καλής κατάταξης του listing σας σύμφωνα με τη Google:

1.Συνάφεια: Εμφανίζονται οι επιχειρήσεις που θεωρούνται πιο σχετικές με την αναζήτηση του χρήστη

2.Απόσταση: Εμφανίζονται οι επιχειρήσεις που βρίσκονται πιο κοντά στην περιοχή αναζήτησης του χρήστη

3.Διάκριση: Πόσο γνωστή είναι η επιχείρηση

 

Ξεκινήστε τη βελτιστοποίηση της παρουσίας σας στο Google My Business και κερδίστε έδαφος από τον ανταγωνισμό.