Διαχείριση Social Media & Social Media Ads: 4 tips για να πετύχετε

Συγχαρητήρια! Αποφασίσατε να ξεκινήσετε την παρουσία της επιχείρησή σας στα social media, να κάνετε συχνά δημοσιεύσεις και η εταιρία σας να γίνει γνωστή σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό. Αποφασίσατε, επίσης, να ξεκινήσετε να διαφημίζεστε στα social media, αλλά δεν γνωρίζετε τι ακριβώς πρέπει να προσέξετε;

Ρωτήσαμε τον Digital Marketing Manager της εταιρίας, Χρυσοβαλάντη Χαρτωνά, και μας έδωσε τέσσερα βασικά tips που οφείλετε να προσέξετε όταν ξεκινάτε να έχετε παρουσία και να διαφημίζεστε στα social media. Δείτε το βίντεο και διαβάστε παρακάτω, για να μάθετε περισσότερα!

1. Η επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας

Ποιά πλατφόρμα έχετε αποφασίσει ότι θα χρησιμοποιήσετε για να προβάλετε την επιχείρησή σας; Είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε την κατάλληλη πλατφόρμα, ανάλογα με το κοινό σας.
Πλέον υπάρχουν πολλά και διαφορετικά social media και είναι δύσκολο να επιλέξτε ποιο είναι το σωστό για εσάς. Για αυτό σας παρουσιάζουμε τα στατιστικά στοιχεία των κύριων πλατφόρμων, αναφορικά με το κοινό τους, σύμφωνα με το statista.com.

Facebook: Η πλειοψηφία των ενεργών χρηστών, σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι ηλικίας 25-34, με το 18,4% να είναι άντρες της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας και το 12,6% να είναι οι γυναίκες.

facebook users worldwide age and gender

Επομένως, εάν το κοινό στο οποίο θέλετε να απευθυνθείτε είναι 25+ και κυρίως άνδρες, τότε το Facebook είναι μία εξαιρετική επιλογή. Βέβαια, σε αυτό το σημείο είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι τους τελευταίους τρεις μήνες του 2021 το Facebook, σε παγκόσμιο επίπεδο, έχανε περίπου 500.000 χρήστες καθημερινά. Εξακολουθεί, όμως, να είναι το μέσο με τους περισσότερους ενεργούς χρήστες παγκοσμίως.

Instagram: Η πλειοψηφία των ενεργών χρηστών, παγκοσμίως, είναι άνδρες της ηλικιακής ομάδας 18-24, με αμέσως επόμενη τους άνδρες της ηλικιακής ομάδας 25-34.

instagram users by age and gender

Εάν, το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, είναι κατά πλειοψηφία 18-44, τότε το Instagram είναι αυτό που πρέπει να επιλέξετε.

TikTok: Για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα παρουσιάζονται τα στατιστικά στοιχεία ανάλογα με την ηλικία των χρηστών στις Η.Π.Α., που αποτελεί και τη δεύτερη χώρα στον κόσμο με τους περισσότερους ενεργούς χρήστες. Η πλειοψηφία των χρηστών του TikTok στις Η.Π.Α. ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 10-19.

tiktok usa users by age

Σε αυτό το σημείο είναι σημαντικό να το τονίσουμε ότι η πλατφόρμα αυτή είχε ξεκινήσει να απευθύνεται αποκλειστικά σε άτομα νεαρών ηλικιών. Σήμερα, έχει αρχίσει να κερδίζει έδαφος και στους χρήστες των ηλικιακών ομάδων 30-49.

Pinterest: Για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα σας παρουσιάζουμε τα στατιστικά στοιχεία ανάλογα με το φύλο, καθώς έχουν μεγαλύτερη σημασία. Το 77,1% των χρηστών είναι γυναίκες.

pinterest users by gender

Επομένως, εάν η επιχείρησή σας απευθύνεται κυρίως σε γυναικείο κοινό, τότε, αναμφισβήτητα, το Pinterest είναι η πλατφόρμα που πρέπει να χρησιμοποιήσετε.

2. Ο έλεγχος των ανταγωνιστών της επιχείρησής σας

Για να ξεχωρίσετε στον τομέα που απασχολείται η επιχείρησή σας, οφείλετε να κάνετε έναν έλεγχο του τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας. Δηλαδή, να δείτε τι είδους εικόνες ανεβάζουν, ποιες έχουν το μεγαλύτερο engagement, τι call-to-action χρησιμοποιούν κ.α. Έτσι, μπορείτε να κατανοήσετε τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία των ανταγωνιστών σας σε σύγκριση με τα δικά σας. Επιπλέον, μπορείτε να αναγνωρίσετε ένα κενό που ενδεχομένως υπάρχει στην αγορά που ανήκει η επιχείρησή σας.

Επομένως, η ανάλυση των ανταγωνιστών σας είναι ιδιαίτερα σημαντική, επειδή θα σας βοηθήσει να αναγνωρίσετε πώς μπορείτε να βελτιώσετε τη δική σας στρατηγική στην παρουσία σας στα social media.

3. Το Storytelling

Μην ξεχνάτε ότι στα social media οι χρήστες δεν μπαίνουν, κατά κύριο λόγο, για να αγοράσουν. Μπαίνουν για να ενημερωθούν, να δουν ωραίες εικόνες, να κρατήσουν επαφή με φίλους και συγγενείς και επειδή εμφανίζονται πολλές δημοσιεύσεις ταυτόχρονα, η διαφήμιση θα πρέπει με κάποιο τρόπο να κεντρίσει το ενδιαφέρον του χρήστη. Δηλαδή, το λεγόμενο Scroll-Stop.

Δημιουργήστε μια ιστορία για την εταιρία, το προϊόν ή τη συλλογή που θα ταξιδέψει τον χρήστη και προσπαθήστε να είστε αυθεντικοί.

Χρειάζεται να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στο περιεχόμενο, ώστε να αξίζει τον χρόνο κάποιου να το δει ή να το διαβάσει. Μην χρησιμοποιείτε σε όλες σας τις διαφημίσεις προϊόν και τιμή, αλλά βασιστείτε στην ανάγκη του πελάτη σας και στο τι θα κερδίσει αγοράζοντας το προϊόν σας. Χρησιμοποιήστε videos, επειδή πέρα από το ότι είναι το top trend την τελευταία διετία, μεταφέρει στον χρήστη κάτι πιο ζωντανό και πιο οικείο.

4. Το κοινό στόχευσης και το budget των διαφημίσεων

Για να είναι επιτυχημένες οι διαφημιστικές σας καμπάνιες, οφείλετε να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στη στόχευση του κοινού, για να είστε σίγουροι ότι η διαφήμιση σας θα πάει σε όσους έχουν τα χαρακτηριστικά και τα ενδιαφέροντα που έχουν και οι πελάτες σας. Για παράδειγμα, εάν έχετε μία εταιρία που πουλάει ακριβά κοσμήματα και θέλετε να διαφημιστείτε στα Social Media, καλό θα ήταν να αποκλείσετε ηλικίες 26 και κάτω και να στοχεύσετε μόνο στο γυναικείο κοινό.

Αναφορικά με το budget, προτείνεται να μη φοβάστε να ξοδέψετε στις διαφημίσεις στα social media. Όπως σε κάθε διαφημιστική εκστρατεία, έτσι και στις διαφημίσεις σε αυτές τις πλατφόρμες, χρειάζεται να ξοδέψετε κάποιο ποσό με σκοπό να σας αποφέρει κέρδη. Επιπλέον, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι ενδεχομένως να χρειαστούν μερικές ημέρες σε κάθε νέα διαφημιστική εκστρατεία, ώστε ο αλγόριθμος να μάθει τα χαρακτηριστικά των χρηστών. Επομένως, είναι πιθανό να ξοδευτεί κάποιο ελάχιστο ποσό, για να μπορέσει να δείχνει τη διαφήμισή σας σε όλο και περισσότερους χρήστες που θα πραγματοποιήσουν αγορά.

Σας φάνηκαν βουνό όλα τα παραπάνω; Επειδή για το τμήμα Digital Marketing της ArtAbout όλα αυτά είναι η καθημερινότητά μας, επικοινωνήστε μαζί μας για μία ολοκληρωμένη στρατηγική παρουσίας και διαφήμισης στα Social Media. Ανυπομονούμε να σας γνωρίσουμε!

espa-el
espa-el