Top τρόποι προώθησης του eshop σας μέσω του Digital Marketing

Έχετε μία επιχείρηση και θέλετε να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας, σωστά; Έχετε ήδη ξεκινήσει να έχετε παρουσία στα social media και να διαφημίζετε την επιχείρησή σας τόσο σε αυτά όσο και στη Google; Πιστεύετε ότι έχετε κάνει όλα όσα χρειάζονται;

Ρωτήσαμε τον Digital Marketing Manager της εταιρίας, Χρυσοβαλάντη Χαρτωνά, και μας απάντησε σε όλα τα βασικά ερωτήματα που γεννιούνται σε κάθε επιχείρηση, σχετικά με το ποιοι είναι οι πιο επιτυχημένοι τρόποι προώθησης ενός eshop ή μίας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο και πώς να τους εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας.

Αρχικά, μας ενημέρωσε ότι μόνο οι διαφημίσεις σε Facebook και Google δεν είναι digital marketing, καθώς ως digital marketing ορίζεται συνολικά η ψηφιακή επικοινωνία και η ψηφιακή σχέση που χτίζεται με τους πελάτες σας. Συμπεριλαμβάνει, δηλαδή, όλα τα σημεία που ο πελάτης σας αλληλεπιδρά με την επιχείρησή σας.

Αυτό που μας έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ότι καθημερινά λαμβάνουμε περίπου 4000-10000 διαφημίσεις. Αναλογιστείτε πόσο μεγάλο είναι αυτό το νούμερο και πόσο σημαντικό είναι να καταφέρετε να ξεχωρίσετε ανάμεσα σε τόσο μεγάλο όγκο πληροφοριών . Για αυτό το λόγο, προτείνει ότι είναι πολύ σημαντικό το omnichannel marketing, δηλαδή το μήνυμα που θέλει να στείλει η επιχείρησή σας να φτάσει σε όλα τα μέσα που χρησιμοποιεί ο πελάτης, με τελικό στόχο να επισκεφτεί το eshop ή τον ιστότοπό σας και να του παρέχετε μια ολοκληρωμένη εμπειρία.

Στη συνέχεια μας ανέλυσε τους τρόπους με τους οποίους μπορεί ο χρήστης, ή αλλιώς ο εν δυνάμει πελάτης, να λάβει το μήνυμά σας μέσα από διαφορετικά κανάλια.

1. SEO (Search Engine Optimization)

Δηλαδή, η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για το κανάλι της οργανικής αναζήτησης. Σκοπός του SEO είναι να βγαίνετε πρώτοι στα οργανικά αποτελέσματα για τα keywords (λέξεις-κλειδιά) που αντιστοιχούν στην επιχείρησή σας. Πιο απλά, εάν έχετε ένα eshop που πουλάει ηλεκτρικά είδη, τότε πρέπει να γίνει βελτιστοποίηση με λέξεις όπως «ψυγείο», «πλυντήριο» κ.α. ώστε, όταν ένας χρήστης ψάχνει στις μηχανές αναζήτησης για τα αντίστοιχα προϊόντα, εσείς να εμφανίζεστε πρώτοι στις οργανικές αναζητήσεις.

2. Google Ads Campaigns

Δηλαδή, οι καμπάνιες των διαφημίσεων Google που εμφανίζονται σε όλο το δίκτυο, για το κανάλι paid search. Εδώ είναι σημαντικό να πούμε ότι χρειάζεται να τρέχουν σίγουρα οι search καμπάνιες, αλλά εξίσου σημαντικές είναι και οι display, οι shopping και οι καμπάνιες με video που προβάλλονται στο YouTube. Ας πάμε πάλι στο παράδειγμα με το ηλεκτρονικό κατάστημα με τα ηλεκτρικά είδη. Δημιουργείτε μία καμπάνια search για να προωθήσετε τα ψυγεία σας και οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται όταν ένας χρήστης γράφει στη μηχανή αναζήτησης «ψυγεία» και μία καμπάνια shopping που εμφανίζεται επίσης στη μηχανή αναζήτησης, αλλά με δυνατότητα άμεσης επιλογής του ψυγείου που αναζητάει ο χρήστης. Σκεφτείτε, όμως, πόσους περισσότερους πελάτες θα προσεγγίσετε εάν δημιουργήσετε μία καμπάνια display, που θα προβάλλεται σε διάφορα websites και μία καμπάνια με βίντεο των ηλεκτρικών σας ειδών που θα προβάλλεται στο YouTube!

3. Remarketing Facebook Ads

Δηλαδή, οι καμπάνιες επαναστόχευσης στα social media, που θα προβάλλονται στους χρήστες που ήδη έχουν επισκεφτεί την επιχείρησή σας, για το κανάλι των paid social. Ας δούμε ξανά το παράδειγμά μας. Ένας εν δυνάμει πελάτης σας επισκέπτεται το eshop σας και βρίσκεται περισσότερη ώρα στη σελίδα σας με τα ψυγεία, αλλά δεν προχωράει σε αγορά. Με τις remarketing καμπάνιες μπορείτε να του εμφανίσετε τα ψυγεία που έχετε στο eshop σας και να προχωρήσει στη συνέχεια στην αγορά. Η επαναστόχευση ισχύει και για υφιστάμενους πελάτες του ιστότοπού σας, που έτσι θα ενισχυθεί η πελατειακή εμπιστοσύνη, ειδικά αν εμφανίζετε όλες σας τις νέες παραλαβές πρώτα σε αυτούς.

4. Social Media Posts

Δηλαδή, να κάνετε συχνά (τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα) posts στα social media που χρησιμοποιείτε, για το κανάλι social. Εδώ έχει ιδιαίτερη σημασία η εικόνα, ή αλλιώς content, και το κείμενο, ή αλλιώς copy, που πρέπει να έχουν πληροφοριακό χαρακτήρα. Με πιο απλά λόγια, στα social media του ιστότοπου με τα ηλεκτρικά είδη βρείτε ωραίες εικόνες ή κάντε εσείς ωραία φωτογράφιση των προϊόντων σας, δείτε ποιες είναι οι καλύτερες ημέρες και ώρες για να γίνονται τα posts και ενημερώστε τους χρήστες για τις νέες σας παραλαβές, τα best-seller σας ή ακόμα και τις εκπτώσεις σας. Παρακινήστε τους χρήστες να επισκεφτούν το eshop σας με CTA (call to action).

5. Viber Campaigns

Δηλαδή, η αποστολή κειμένου και εικόνας με CTA για απευθείας μετάβαση του χρήστη στον ιστότοπό σας, για το κανάλι direct. Απευθύνεται κυρίως σε υφιστάμενους πελάτες, που τους στέλνετε ενημερωτικά μηνύματα για νέες παραλαβές, προσφορές κ.α. Με αυτόν τον τρόπο το eshop με τα ηλεκτρικά είδη μπορεί να κρατάει επαφή με τους πελάτες του και να τους ενημερώνει για οτιδήποτε νέο ή για μυστικές προσφορές μόνο για υφιστάμενους πελάτες.

6. Newsletter

Δηλαδή, η αποστολή e-mail μία ή και περισσότερες φορές το μήνα, για το κανάλι newsletter. Τα ενημερωτικά e-mail αποστέλλονται υποχρεωτικά μόνο σε πελάτες που έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους για τη χρήση του προσωπικού τους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι στην περίπτωση του email marketing πρέπει να ακολουθείται ο κανόνας 90% πληροφοριακό περιεχόμενο και 10% περιεχόμενο πωλήσεων. Στην περίπτωση του παραδείγματός μας, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο ιστότοπος με τα ηλεκτρικά είδη μπορεί να στέλνει ενημερωτικά email για τις διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών συσκευών που έχει καθώς και κάθε φορά που έχει νέες παραλαβές, ώστε να ενημερώνει τους πελάτες του για αυτές.

Φυσικά, για να γίνουν σωστά όλα τα παραπάνω, έχει πολύ μεγάλη σημασία η εμπειρία του πελάτη μέσα στον ιστότοπό σας. Πρακτικά αυτό σημαίνει να έχετε μία ευανάγνωστη αρχική σελίδα, ένα εύχρηστο μενού με τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων που έχετε και ευκολία στην αγορά τους ή ακόμα και στην επικοινωνία με το φυσικό σας κατάστημα. Για παράδειγμα, εάν το eshop με τα ηλεκτρικά είδη έχει μία αρχική σελίδα χωρίς μενού, χωρίς banners, δεν έχει κατηγορίες με τα διαφορετικά προϊόντα που πουλάει και είναι δύσκολο το check out, τότε ο πελάτης θα δυσαρεστηθεί και πιθανό να μην προχωρήσει καθόλου σε ολοκλήρωση της αγοράς ή/και να μην επισκεφτεί ξανά το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Μην ξεχνάτε ότι από την κατασκευή του eshop ή της ιστοσελίδας σας, το digital marketing της επιχείρησή σας, μέχρι και την εξυπηρέτηση στο φυσικό σας κατάστημα σημασία έχει μόνο η εμπειρία των πελατών σας. Επειδή εμείς το γνωρίζουμε πολύ καλά αυτό, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας παρέχουμε μία ολοκληρωμένη πρόταση για την κατασκευή eshop/ ιστότοπου και την προώθησή του μέσα από το digital marketing με κέντρο τον πελάτη.

Αν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα, ακολουθήστε μας στα Social Media και κάντε Like και Subscribe στο κανάλι μας στο YouTube.

*Extra Tip: Ρωτήστε μας να σας πούμε ποιο το κόστος απόκτησης νέων πελατών και ποιο το κόστος διατήρησης των υφιστάμενων πελατών σας.

espa-el
espa-el