Google Ads: Ήρθαν τα Image Extensions

Οι διαφημίσεις αναζήτησης στην Google πέρασαν σε νέο επίπεδο. Πλέον μπορείτε να χρησιμοποιείτε και το Image Extension στα Google Search Ads (Καμπάνιες Αναζήτησης) ώστε να προστίθεται και εικόνα δίπλα στην διαφήμισή σας, στις συσκευές κινητών τηλεφώνων. Με αυτή τη δυνατότητα η εικόνα μπορεί να συμπληρώσει το μήνυμα της διαφήμισής σας, δίνοντάς της ένα οπτικό στοιχείο.

Πώς  γίνεται αυτό; Διαβάστε παρακάτω και δείτε πόσο εύκολα μπορείτε να φέρετε τις διαφημίσεις σας στην νέα εποχή!

Προδιαγραφές των Image Extensions

• Τετράγωνο (1×1) με ελάχιστα pixels 300×300 και προτεινόμενα τα 1200×1200

• Οριζόντια (1,91×1) με ελάχιστα pixels 600×314 και προτεινόμενα τα 1200×628

image-extensions-dimensions

Βάλτε την πιο σημαντική πληροφορία στο κέντρο της εικόνας και προσπαθήστε να καταλαμβάνει το 80% της εικόνας σας.

Προσοχή! Χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε εικόνα στις Επεκτάσεις Εικόνας, επιβεβαιώνετε ότι έχετε όλα τα νόμιμα δικαιώματα της εικόνας και έχετε την άδεια να μοιραστείτε την εικόνα για διαφημιστικούς ή άλλους εμπορικούς λόγους.

Βέλτιστες πρακτικές για την χρήση των Image Extensions

Δημιουργήστε Image Extensions σύμφωνα με το περιεχόμενο του λογαριασμού σας.

Ανάλογα με το επίπεδο στο οποίο δημιουργείτε τα Image Extensions, δηλαδή σε επίπεδο καμπάνιας ή σε επίπεδο ομάδας διαφημίσεων, πρέπει να προσέξετε τα παρακάτω:

Image Extensions Ads Example

 

• Εφόσον τις δημιουργήσετε σε επίπεδο καμπάνιας, οι εικόνες πρέπει να είναι σχετικές με το περιεχόμενο όλων των διαφημίσεων της καμπάνιας. Εάν, για παράδειγμα, έχετε μία καμπάνια με θέμα “digital marketing” και όλες οι διαφημιστικές ομάδες σας είναι σχετικές με αυτό, τότε η δημιουργία Image Extension σε επίπεδο καμπάνιας είναι η ιδανική λύση για εσάς, καθώς οι εικόνες θα είναι όλες σχετικές και με τις ομάδες διαφημίσεων.

• Εφόσον τις δημιουργήσετε σε επίπεδο ομάδας διαφημίσεων, οι εικόνες πρέπει να έχουν μεγαλύτερη συνάφεια με το περιεχόμενο των διαφημίσεων. Εάν, δηλαδή, έχετε δημιουργήσει μία καμπάνια με σκοπό να στοχεύσετε τις αναζητήσεις στη Θεσσαλονίκη και μέσα στην καμπάνια έχετε ομάδες διαφημίσεων σχετικές με τα προϊόντα που επιθυμείτε να προωθήσετε στην πόλη, τότε η δημιουργία Image Extension στο επίπεδο ομάδας διαφημίσεων είναι αυτό που θα δείξει στον χρήστη ακριβώς το προϊόν για το οποίο έκανε αναζήτηση.

Προσθέστε σίγουρα 3 μοναδικές και διαφορετικές εικόνες

Για καλύτερη απόδοση των αποτελεσμάτων, δημιουργήστε τρεις μοναδικές εικόνες για τα GoogleAds, είτε τις προσθέσετε στο επίπεδο καμπάνιας είτε στο επίπεδο ομάδας διαφημίσεων.

Χρησιμοποιήστε εικόνες και με τις δύο προδιαγραφές διαστάσεων

Συνίσταται να χρησιμοποιήσετε τόσο τετράγωνες όσο και ορθογώνιες εικόνες σαν ImageExtensions. Δίνοντας προτεραιότητα στις τετράγωνες εικόνες, μπορείτε να προσθέσετε δύο τετράγωνες και μία ορθογώνια παρακολουθώντας ποιο είδος εικόνας εμφανίζεται περισσότερο.

Εφόσον η εικόνα σας δεν πληροί τις προδιαγραφές, μπορείτε να κάνετε περικοπή μιας εικόνας και μέσα στο ίδιο το περιβάλλον των Google Ads.

Προσθέστε σχετικές εικόνες

Πρέπει να είστε σίγουροι ότι οι εικόνες είναι σχετικές με τις αναζητήσεις που θα κάνουν οι χρήστες και ότι πληρούν τις προϋποθέσεις για την προβολή τους. Τα Image Extensions έχουν ακριβώς την ίδια σημασία με τους τίτλους και τις περιγραφές στις διαφημίσεις. Οι εικόνες, δηλαδή, πρέπει να έχουν άμεση σχέση με τις διαφημίσεις με τις οποίες θα εμφανίζονται και με τη σελίδα που θα κατευθύνονται οι χρήστες, κάνοντας κλικ στη διαφήμισή σας.

Δώστε μέσα από τα Image Extensions σας δελεαστικές πληροφορίες

Χρησιμοποιήστε τις εικόνες που θα προσθέσετε ώστε να δώσετε πληροφορίες που μπορεί να είναι δύσκολο να μεταφερθούν στους χρήστες μέσα από το λεκτικό τμήμα της διαφήμισης. Χρησιμοποιήστε μια δελεαστική εικόνα με τελικό στόχο ο χρήστης να κάνει κλικ στη διαφήμιση και στη συνέχεια να κάνει την πράξη που εσείς επιθυμείτε να πραγματοποιήσει.

Προσοχή όμως! Στις εικόνες αυτές δεν πρέπει να υπάρχει κάποιο κείμενο, ακόμα και αν είναι η επωνυμία της επιχείρησής σας..

Εστιάστε στην ποιότητα

Όταν δημιουργήσετε μια εικόνα για να τη χρησιμοποιήσετε σαν Image Extension, πρέπει η βασική πληροφορία να βρίσκεται στο κέντρο της εικόνας και να καλύπτει το 80% αυτής. Έτσι τραβάτε το ενδιαφέρον του χρήστη με την πληροφορία που εσείς θέλετε να του δώσετε.

Ακόμα και η χρήση μίας απλής εικόνας, αλλά εστιάζοντας πάντα στη βασική πληροφορία της διαφήμισης, μπορεί να σας δώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Πειραματιστείτε για να δείτε τι ταιριάζει περισσότερο σε εσάς

Χρησιμοποιείστε διαφορετικές εικόνες, ακόμα και με διαφορετικό περιεχόμενο, για να δείτε ποια από τις εικόνες τραβάει περισσότερο την προσοχή των χρηστών. Δημιουργήστε περιεχόμενο με έμπνευση, προβάλλετε είτε τα προϊόντα σας, είτε οτιδήποτε άλλο εσείς πιστεύετε ότι ταιριάζει με το περιεχόμενο των διαφημίσεών σας.

Σημαντική Σημείωση! Όταν κάποιος κάνει κλικ πάνω στην εικόνα σας, χρεώνεστε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως και στη διαφήμισή σας. Χρεώνεστε δηλαδή βάσει CPC (cost per click- κόστος ανά κλικ).

Δημιουργία και Διαγραφή Image Extensions

Τόσο η δημιουργία όσο και η διαγραφή μίας επέκτασης εικόνας είναι μία απλή διαδικασία, αρκεί να ακολουθήσετε τα όσα σας παρουσιάσαμε παραπάνω. Στη συνέχεια σας παρουσιάζουμε τη διαδικασία που ακολουθείται είτε για να δημιουργήσετε είτε να διαγράψετε ένα Image Extension.

Δημιουργία

1. Κάνετε είσοδο στο λογαριασμό Google Ads
2. Επιλέγετε το «Διαφημίσεις και Επεκτάσεις» στα αριστερά
3. Επιλέγετε τις «Επεκτάσεις» και πατάτε το +
4. Από την λίστα, επιλέγετε το «Επέκταση Εικόνας»
5. Στην επόμενη σελίδα, επιλέγετε την καμπάνια ή την ομάδα διαφημίσεων στην οποία θέλετε να προσθέσετε τα Image Extensions
6. Πατήστε το + δίπλα στη λέξη «Εικόνες» και επιλέξτε τις φωτογραφίες που θέλετε
7. Ακολουθήστε τις οδηγίες για να κάνετε upload τις εικόνες σας. Εφόσον κάποια από τις εικόνες σας δεν πληροί τις προδιαγραφές των διαστάσεων, πρέπει να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο περικοπής για τις απαραίτητες διορθώσεις
8. Δείτε την προεπισκόπηση της διαφήμισής σας μετά την προσθήκη της εικόνας και εφόσον σας αρέσει το αποτέλεσμα πατήστε «Αποθήκευση»

Διαγραφή

1. Κάνετε είσοδο στο λογαριασμό Google Ads
2. Επιλέγετε το «Διαφημίσεις και Επεκτάσεις»
3. Στις επεκτάσεις βρείτε την εικόνα που θέλετε να διαγράψετε
4. Κάνετε κλικ στο κουτί στα αριστερά την επέκτασης
5. Πατήστε «Κατάργηση»

Φυσικά, οι διαφημίσεις της Google συνεχώς και εξελίσσονται και γίνονται όλο και πιο δελεαστικές για τους χρήστες. Τα Image Extensions είναι διαθέσιμα σε όλο τον κόσμο, αλλά, αν αναλογιστούμε από τους δικούς μας συνεργάτες, όχι σε όλους τους διαφημιστικούς λογαριασμούς! Όμως, σύμφωνα με τις πληρφορορίες που έχουμε από την Google, μέχρι τα μέσα του Ιουλίου θα έχουν ενεργοποιηθεί για όλους τους λογαρισμούς. Βέβαια, ας μην ξεχνάμε ότι εμφανίζονται κυρίως στις αναζητήσεις από τα κινητά τηλέφωνα, γιατί ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί εάν εμφανίζονται σε αναζητήσεις από υπολογιστές ή tablet.

Επίσης, ένα είδος επέκτασης που αναμένεται να είναι διαθέσιμη και στα ελληνικά, είναι αυτή των δυναμικών εικόνων (Dynamic Image Extensions). Οι επεκτάσεις δυναμικής εικόνας είναι μια αυτόματη επέκταση που δίνει το δικαίωμα στην Google να επιλέγει εικόνες από τη σελίδα στην οποία καταλήγουν οι χρήστες αφού κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας, ώστε να συμπληρώνει τις υπάρχουσες διαφημίσεις αναζήτησης. Με τις συγκεκριμένες επεκτάσεις, μπορείτε να επιτύχετε τους στόχους απόδοσης που έχετε θέσει, αξιοποιώντας ελκυστικές εικόνες προϊόντων ή υπηρεσιών, οι οποίες ισχυροποιούν το μήνυμα των διαφημίσεων με κείμενο.

Μπορείτε να επιλέξετε να χρησιμοποιείτε επεκτάσεις δυναμικής εικόνας ακόμα και σε επίπεδο λογαριασμού.

Προσοχή! Όταν θα υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιείτε τις επεκτάσεις δυναμικής εικόνας, θα πρέπει να γίνονται σε χρήση μαζί με τις επεκτάσεις εικόνας. Είναι σημαντικό αυτό, καθώς οι επεκτάσεις εικόνας θα προβάλλονται κατά προτεραιότητα σε σχέση με τις επεκτάσεις δυναμικής εικόνας.

Όπως είναι εύκολα κατανοητό, η βελτιστοποίηση των Google Ads γίνεται ακόμα πιο περίπλοκη υπόθεση και ο ανταγωνισμός θα είναι ακόμα μεγαλύτερος, με την προσθήκη και οπτικού περιεχομένου. Για αυτό, όμως, είμαστε εδώ! Να σας βοηθήσουμε για οποιαδήποτε δυσκολία αντιμετωπίζετε στα Google Ads και για τη σωστή και up to date προώθηση της ιστοσελίδας σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε την καλύτερη λύση που ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής σας.