Google Performance Max Campaigns: Τι είναι και γιατί να κάνετε την αλλαγή.

Οι διαφημίσεις στη Google αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία marketing. Δίνουν τη δυνατότητα σε οποιαδήποτε online επιχείρηση να διαφημιστεί σε διάφορα σημεία στο διαδίκτυο. Μπορεί κανείς να επιλέξει από τις search καμπάνιες για να εμφανίζονται οι διαφημίσεις του στη μηχανή αναζήτησης, μέχρι και τις video καμπάνιες για να εμφανίζονται στο YouTube.

Τους τελευταίους μήνες του 2021 η Google μας σύστησε τη νέα καμπάνια της, τη Performance Max. Είναι ένα αυτοματοποιημένο είδος καμπάνιας, που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη (A.I.) και πιο συγκεκριμένα στο machine learning. Αλλά τι είναι ακριβώς οι Performance Max καμπάνιες και γιατί να κάνετε την αλλαγή;

Αυτά είναι τα δύο ερωτήματα που θα απαντηθούν σε αυτό το άρθρο!

Τι είναι οι καμπάνιες Performance Max;

Είναι ένας νέος τύπος goal-based καμπάνιας που δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εμφανίζουν τις διαφημίσεις τους σε όλο το δίκτυο προβολής των Google Ads. Σύμφωνα με τη Google, έχουν σχεδιαστεί για να συμπληρώνουν τις search καμπάνιες, που βασίζονται στις λέξεις κλειδιά, και για να εμφανιστούν οι διαφημίσεις σας σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό. Αυτό γίνεται καθώς οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται σε όλα τα κανάλια της Google, όπως το YouTube, το Display, το Search, το Discover, το Gmail και τους Χάρτες. Η εμφάνιση των διαφημίσεών σας σε ακόμα περισσότερους χρήστες συνεπάγεται ακόμα περισσότερα conversions (μετατροπές).

Εκτός από το γεγονός ότι με μία καμπάνια μπορείτε να εμφανίζεστε σε ολόκληρο το δίκτυο της Google, αυτό που κάνει την Performance Max να ξεχωρίζει είναι ότι είναι καθαρά αυτοματοποιημένη. Δηλαδή, η ίδια η Google αποφασίζει όχι μόνο τη μορφή της διαφήμισης που θα εμφανίσει, αλλά και το σε ποιο σημείο θα την εμφανίσει. Αυτό καθορίζεται από το που γνωρίζει ότι βρίσκονται οι περισσότεροι πιθανοί πελάτες σας που θα κάνουν μία μετατροπή.

Σημαντική Σημείωση: Η PerformanceMax θα σας εμφανιστεί σαν επιλογή εφόσον έχετε σαν στόχο «Πωλήσεις», «Δυνητικούς Πελάτες», «Επισκεψιμότητα ιστότοπου», «Επισκέψεις και προωθήσεις τοπικού καταστήματος» ή εφόσον δημιουργήσετε μία καμπάνια χωρίς την καθοδήγηση κάποιου συγκεκριμένου στόχου.

Πώς λειτουργεί μία Performance Max καμπάνια;

Οι λεπτομέρειες του νέου τύπου καμπάνιας είναι πιο περίπλοκες, για αυτό εδώ θα αναφερθούμε πιο γενικά στο πως λειτουργεί.

Όταν επιλέγετε τον στόχο της καμπάνιας σας και ξεκινάτε να στήσετε την Performance Max, η Google θα σας ζητήσει τα παρακάτω στοιχεία:

• Προϋπολογισμό
• Τύπο στρατηγικής υποβολής προσφοράς
• Κοινό στο οποίο επιθυμείτε να στοχεύσετε
• Τοποθεσία
• Γλώσσα
• URL
• Χρονοδρομολόγηση

Δίνοντας όλες τις παραπάνω πληροφορίες βοηθάτε ώστε η Google να λάβει αυτοματοποιημένες αποφάσεις για τις διαφημίσεις σας. Δηλαδή, η Google θα εξετάσει τις πληροφορίες που της δώσατε και θα προσπαθήσει να βρει που ακριβώς βρίσκεται το κοινό που επιθυμείτε να προσεγγίσετε. Στη συνέχεια, έχοντας βρει τα κατάλληλα κανάλια, η Google θα εμφανίζει τις διαφημίσεις σας στο αντίστοιχο κοινό. Η ουσιαστική διαφορά δηλαδή είναι, ότι για παράδειγμα με τις καμπάνιες search η Google χρησιμοποιούσε τις λέξεις-κλειδιά που ορίζατε για να εμφανίσει τις διαφημίσεις σας, ενώ τώρα χρησιμοποιεί τις πληροφορίες που παρέχετε και κρίνει μόνη της σε ποιον να τις εμφανίσει.

Με πιο απλά λόγια, δημιουργείτε την καμπάνια Performance Max, δίνετε τις πληροφορίες στόχευσης, γράφετε τις περιγραφές και τους τίτλους που επιθυμείτε, ανεβάζετε εικόνες, βίντεο και η ίδια η Google αποφασίζει εάν θα εμφανίζονται ως Search ads, Banner ads, HTML5 display ads, YouTube ads, Gmail ads ή Google Discovery ads βάσει του ποιο είναι το ιδανικό για το κοινό σας. Τόσο απλό!

Γιατί να κάνετε την αλλαγή;

Σίγουρα θα σκέφτεστε ότι η νέα αυτοματοποιημένη καμπάνια ακούγεται ωραία, αλλά ποιο το όφελος του να κάνετε την αλλαγή και να δημιουργήσετε καμπάνιες Performance Max, σωστά; Ας αναφερθούμε σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες.

1. Εάν είστε νέος ή εάν δεν είστε ειδικός στο digital marketing, μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας εύκολα με τις νέες αυτοματοποιημένες καμπάνιες της Google.

2. Εάν έχετε μία σχετική εμπειρία με τις διαφημίσεις της Google, αλλά δεν γνωρίζετε ακριβώς σε ποιο κανάλι μπορεί να έχουν καλύτερη απόδοση. Δημιουργώντας μία καμπάνια Performance Max αφήνετε τη Google να αποφασίσει ποιο είναι το κατάλληλο για εσάς και να εμφανιστούν οι διαφημίσεις σας σε πιο στοχευμένο κοινό.

3. Εάν είστε ειδικός στο digital marketing και γνωρίζετε πολύ καλά πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις στη Google μπορείτε πάλι να επωφεληθείτε. Μπορείτε να τρέχετε ταυτόχρονα όλους του άλλους τύπους καμπάνιας που έχετε μέχρι τώρα και ταυτόχρονα να ξεκινήσετε και την Performance Max, για να συγκρίνετε τα αποτελέσματα. Έτσι μπορείτε να κάνετε τις δοκιμές σας στον νέο αυτοματοποιημένο τύπο καμπάνιας, να δείτε εάν σας ταιριάζει και ταυτόχρονα να μη χάσετε τα αποτελέσματα που έχετε μέχρι τώρα με τους άλλους τύπους.

Επομένως, μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι αφορά όλους όσους επιθυμούν να διαφημιστούν στη Google, με λιγότερο κόστος και σίγουρα πολύ καλύτερα αποτελέσματα.

Όμως, πρέπει να τονίσουμε ότι μπορεί οι διαφημίσεις να είναι αυτοματοποιημένες, αλλά εξακολουθεί να παίζει σημαντικό ρόλο η ανθρώπινη συμβολή. Εάν δώσετε τον πλήρη έλεγχο στη Google, είναι πιθανό να μείνετε απογοητευμένοι. Για αυτό το λόγο, οφείλετε να συνεισφέρετε σημαντικά στην όλη διαδικασία, να αφιερώσετε χρόνο και να δώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες, να δημιουργήσετε το κατάλληλο κοινό και τα ελκυστικά γραφιστικά ή βίντεο ώστε οι διαφημίσεις να αποφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Εσείς θα κάνετε την αλλαγή;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2310 550.676 ή συμπληρώστε την online φόρμα, για να κάνουμε μαζί το επόμενο βήμα στις διαφημίσεις σας στη Google.

espa-el
espa-el