Brief
Στην πρώτη συνάντηση που είχαμε με τον πελάτη, μας μετέφερε ότι ήθελε να γίνει περισσότερο γνωστός για την κατηγορία προϊόντων “καναπέδες” του καταστήματoς του, όπου και ειδικεύεται. Έτσι κλείνοντας την συζήτηση ο στόχος ήταν να φέρουμε περισσότερο στοχευμένο traffic στη σελίδα του για αυτό το προϊόν και παράλληλα να αυξήσουμε το awareness στο κοινό μας, για το brand μας και την ποιότητα του συγκεκριμένου προϊόντος.
Στρατηγική
Επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε τα social και πιο συγκεκριμένα το Facebook & το Instagram, επειδή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πολύ πιο εύκολα τη δύναμη της εικόνας που μας προσφέρουν αυτά τα δίκτυα προς όφελος μας και να κεντρίσουμε την προσοχή του κοινού μας. Επιλέξαμε τα χαρακτηριστικά και τα ενδιαφέροντα που έχει ο ιδανικός πελάτης για τα προϊόντα μας και τις περιοχές που θέλει να δραστηριοποιηθεί και να γίνει γνωστός και έτσι δημιουργήσαμε το ιδανικό κοινό στόχευσης. Στο δεύτερο στάδιο κάναμε μια έρευνα του ανταγωνισμού για να δούμε σε τι επίπεδα κινείται και πως θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μια διαφήμιση που θα τον διαφοροποιήσει.
Δημιουργικό- Ιδέα
Στον κόσμο των social media, ανάμεσα στα πολλά posts φίλων και τις διαφημίσεις που βλέπουμε καθημερινά όλοι στο news feed, έπρεπε να βρούμε ένα τρόπο να ξεχωρίσει η διαφήμισή μας και να σταματήσει το scrolling ο υποψήφιος πελάτης. Η ιδέα μας ήταν να πάρουμε την ανάγκη του κοινού μας για να διατηρεί καθαρό τον καναπέ με τη πάροδο του χρόνου και την εξειδίκευση του πελάτη μας στο να προσφέρει αδιάβροχα και αλέκιαστα υφάσματα και να την παρουσιάσουμε με ένα έξυπνό εικαστικά γραφιστικό και ένα ελκυστικό κείμενο.
Υλοποίηση
Επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε 3 διαφορετικά γραφιστικά σε 3 διαφορετικές διαφημίσεις κάτω από μια καμπάνια ώστε να εναλλάσσεται η διαφήμιση στο ίδιο κοινό , πετυχαίνοντας με αυτό το τρόπο να περνάμε το ίδιο μήνυμα κάτω από το brand μας άλλα με διαφορετικό δημιουργικό ώστε να εκτεθεί και να παρατηρήσει τη διαφήμιση μας όσες περισσότερες φορές γίνεται κάτω από ένα budget.
Αποτέλεσμα
To αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσουμε μια διαφημιστική εκστρατεία κίνησης με πολύ καλό performance έχοντας μόλις 0,05 CPC, πολύ χαμηλό σχετικά με το μέσο όρο διαφημίσεων του κλάδου και ένα Engagement & Conversion rate ranking πάνω από το μέσο όρο. Επιπρόσθετα σε αυτό το διάστημα καταφέραμε να αυξήσουμε να sessions κατά 216%, τους χρήστες κατά και τους νέους χρήστες κατά 150% περίπου και κατ επάκταση την επίτευξή των μετρήσιμών στόχων όπως τηλεφωνικές παραγγελίες ή online παραγγελίες κατά 15%.
Θέλεις το επόμενο success story μας να είσαι εσύ ; Επικοινώνησε μαζί μας