Brief
Στη συζήτηση που είχαμε με τον πελάτη, μας ανέφερε το γεγονός ότι το e-shop του και κατ’ επέκταση τα προϊόντα του δεν είχαν καλή απόδοση στην οργανική αναζήτηση και σε ορισμένες περιπτώσεις δεν εμφανίζονταν. Επομένως, μας ζήτησε να βελτιώσουμε την απόδοση του online καταστήματός του οργανικά, ώστε τα προϊόντα και τα brands του να εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις και με αυτόν τον τρόπο να αυξηθούν τόσο οι πωλήσεις του όσο και τα έσοδά του.
Στρατηγική
Έχοντας θέσει τον παραπάνω στόχο, ξεκινήσαμε την έρευνα της κατάλληλης στρατηγικής για τη βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO). Για να υλοποιηθούν όσα ζητήθηκαν από τον πελάτη, τρέξαμε αρχικά ένα audit ώστε να έχουμε εικόνα της κατάστασης που είχε το e-shop του. Ταυτόχρονα, είδαμε σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ποια ήταν η κατάταξή του στις μηχανές αναζήτησης. Επιπλέον, κάναμε έρευνα και αναζήτηση των φράσεων και των λέξεων-κλειδιών, που αντιστοιχούσαν στα προϊόντα που πουλάει, για να βρούμε ποια έχουν τη μεγαλύτερη αναζήτηση και να βελτιστοποιήσουμε αντίστοιχα το περιεχόμενο. Τέλος, κάναμε σύγκριση του ανταγωνισμού του, καθώς υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός στα είδη διακόσμησης και στα brands που προσφέρει.
Υλοποίηση
Βελτιστοποιήσαμε τους τίτλους των προϊόντων με λέξεις-κλειδιά που στοχεύουμε, δημιουργήσαμε νέες περιγραφές τόσο στα brands όσο και στην κάθε κατηγορία προϊόντος, βελτιστοποιήσαμε το πεδίο meta title και δημιουργήσαμε βελτιστοποιημένα meta descriptions. Επιπλέον, βάλαμε internal links στα προϊόντα, προσθέσαμε alt text στις εικόνες και μειώσαμε το μέγεθος από τις εικόνες. Τέλος, διορθώσαμε και άλλα τεχνικά ζητήματα που προέκυψαν στην πορεία, όπως τα URL, κάνοντας σωστά το redirect των σελίδων και την ταχύτητα του e-shop.
Αποτελέσματα
Όλα όσα κάναμε στη στρατηγική έφεραν σημαντικά αποτελέσματα. Κάνοντας σύγκριση την περίοδο 01/09/2021-01/02/2022 με την προηγούμενη περίοδο 31/03/2021-31/08/2021 παρατηρούμε ότι η οργανική κίνηση:
• Έφερε 56,02% περισσότερους χρήστες
• Έφερε 60,28% περισσότερους νέους χρήστες
• Έφερε 12,94% περισσότερες συναλλαγές
• Απέφερε 20,94% μεγαλύτερο κέρδος
Όσο αφορά τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύσαμε, περισσότερες από 50 λέξεις-κλειδιά εμφανίζουν το e-shop στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων. Πιο συγκεκριμένα:
• Η θέση για τη φράση «βάσεις μπαχαρικών» πριν το SEO ήταν 43η. Μετά τη βελτιστοποίηση η θέση αυτή είναι η 4η στα οργανικά αποτελέσματα.
• Στην αναζήτηση για όλες τις επωνυμίες των brand (Karlsson, Umbra, Blomus) εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα, με τις περισσότερες να εμφανίζονται από τη 2η μέχρι και την 4η θέση της οργανικής αναζήτησης.
Θέλεις να βγαίνεις στην πρώτη σελίδα της οργανικής αναζήτησης; Επικοινώνησε μαζί μας και ετοιμάσουν να είσαι εσύ το επόμενο success story μας!