Αύξηση Clicks και Impressions με μείωση Ad-Spend και Avg. CPC

 

google ads strategy case studyBrief

Στη συνάντηση που είχαμε με τον πελάτη μας , μας μετέφερε τις ανησυχίες του σχετικά με το κακό κλίμα της αγοράς που επικρατεί τους τελευταίους μήνες και τη μειωμένη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.  Προβληματίστηκε για το τι θα μπορούσε να κάνει μέσω των διαφημίσεων της Google που έτρεχε ήδη ώστε να αυξήσει τις τηλεφωνικές παραγγελίες, την επισκεψιμότητα του ηλεκτρονικού του καταστήματος και κατ’ επέκταση του φυσικού του καταστήματος.

 

Στρατηγική

Λόγω της ιδιαιτερότητας του προϊόντος (στρώματα & ανωστρώματα) και της δυσκολίας του για ηλεκτρονική πώληση, έπρεπε να συμπεριλάβουμε στις διαφημίσεις ως call to action την κλήση προς το κατάστημα ή να παροτρύνουμε την επίσκεψη στο κατάστημα. Μετά από ένα audit που κάναμε στο Google Account και την ιστοσελίδα, παρατηρήσαμε ότι στο website έλειπαν τα call to actions κι έτσι θα έπρεπε να βασιστούμε καθαρά στη στρατηγική διαφημίσεων της Google. Επιπρόσθετα παρατηρήσαμε ότι στον διαφημιστικό λογαριασμό έτρεχαν μόνο search διαφημίσεις με αυξημένο budget και συγκεκριμένες λέξεις – κλειδιά. Έπρεπε να δημιουργήσουμε μια πιο επιθετική στρατηγική που να βασίζεται στην επανάληψη και τον “βομβαρδισμό” του μηνύματος στο κοινό μας, σε όσα περισσότερα μέσα γίνεται με το περιορισμένο budget που διαθέτουμε.

google ads success cases

Υλοποίηση

Το πρώτο μας βήμα ήταν να κρατήσουμε και να κάνουμε optimization την search καμπάνια, καθώς είναι αρκετά βασική και πόσο μάλλον για το συγκεκριμένο προϊόν που κατά βάση ο χρήστης αναζητά στη Google για στρώμα. Παράλληλα, μειώσαμε κατά πολύ το budget της συγκεκριμένης καμπάνιας ώστε να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε και άλλους τύπους. Στο δεύτερο βήμα, δημιουργήσαμε το νέο τύπο καμπάνιας της Google, την Performance Max, χρησιμοποιώντας γραφιστικά με έμφαση στις προσφορές που διέθετε το κατάστημα εκείνη την περίοδο και τίτλους με περιγραφές που σε προέτρεπαν να καλέσεις στο κατάστημα ή να το επισκεφθείς. Στη συνέχεια δημιουργήσαμε ένα πολύ στοχευμένο κοινό και με αυτό τον τρόπο αφήσαμε το AI της Google να την προβάλει σε όλο το δίκτυο της (YouTube, Gmail, Google Partners, Search) τη σωστή στιγμή και στο σωστό άνθρωπο. Με αυτό τον τρόπο καταφέραμε να έχουμε μια καλύτερη “γεννήτρια” Traffic σε συνδυασμό με την search καμπάνια για τον ιστότοπο μας. Τέλος, δημιουργήσαμε και μια Display Remarketing καμπάνια βασιζόμενοι στην ποιότητα του ύπνου και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει, για να στοχεύσουμε όσους έχουν ήδη επισκεφθεί έστω και μια φορά τον ιστότοπο μας. Με αυτό τον τρόπο “κλειδώνουμε” ότι το μήνυμά μας θα φτάσει σε αυτόν που πραγματικά ενδιαφέρεται και του τονίζουμε για μία ακόμα φορά τον λόγο για τον οποίο πρέπει να μας επιλέξει.

google ads success story

Αποτέλεσμα

Το αποτέλεσμα της πετυχημένης στρατηγικής φάνηκε από τις πρώτες κιόλας μέρες που έτρεχαν οι καμπάνιες. Παρά το γεγονός ότι καταφέραμε και μειώσαμε το Ad Spend για τον πελάτη, καθώς ήθελε τη συγκεκριμένη περίοδο να διαθέσει λιγότερα χρήματα, μειώσαμε το CPC κατά 50% ενώ παράλληλα αυξήσαμε τα Impressions και τα clicks λόγω στρατηγικής, εικαστικού και στοχευμένου μηνύματος.

Θέλεις να δούμε τη στρατηγική που ταιριάζει στη δική σου επιχείρηση και το επόμενο success story μας να είσαι εσύ; Επικοινώνησε μαζί μας

 

espa-el
espa-el