5 Tips για να αυξήσετε οργανικά τους followers στο insta


1. Δημοσιεύστε με συνέπεια
Συνεπής δεν σημαίνει σταθερός. Δεν χρειάζεται να δημοσιεύετε κάθε μέρα. Το κοινό σας πρέπει απλώς να γνωρίζει πότε μπορεί να περιμένει να σας ακούσει. Θέστε τους δικούς σας κανόνες. Διαλέξτε τις ημέρες που θέλετε να δημοσιεύσετε και προσπαθήστε να τις διατηρήσετε.
Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να δημοσιεύετε με μη αυτόματο τρόπο. Αφιερώστε μία ημέρα του μήνα για να δημιουργήσετε και να συγκεντρώσετε το περιεχόμενο σας. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε το Creator Studio για να προγραμματίσετε εκ των προτέρων το περιεχόμενο σας.

Ένα βασικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι δεν θέλετε να κάνετε post-and-ghost. Βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε ώρες για να δημοσιεύσετε όταν θα μπορείτε και εσείς να είστε διαθέσιμοι στην πλατφόρμα,
ώστε να μπορέσετε να απαντήσετε άμεσα σε τυχόν σχόλια και μηνύματα.

2. Ποιότητα πέρα ​​από την ποσότητα
Το Instagram, μας λέει να «δημιουργούμε εξαιρετικό περιεχόμενο». Αλλά πώς ορίζεις το υπέροχο;
Αν και μπορεί να μην υπάρχει μία σαφής απάντηση, μπορείτε σίγουρα με λίγη επεξεργασία στις φωτογραφίες σας. Επωφεληθείτε από τις δωρεάν εφαρμογές όπως το VSCO, το Snapseed και το Lightroom για να δώσετε στις εικόνες σας μια πιο αξιόπιστη αίσθηση στο insta.

Σημείωση: Πριν δημοσιεύσετε, αναρωτηθείτε ποιο είναι το νόημα; Τι αξία προσφέρετε στο κοινό σας; Η αισθητική είναι εξαιρετική. Αλλά είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης, επομένως η αισθητική από μόνη της δεν αρκεί.
Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μοιραστείτε την αξία:

  • Εκπαιδεύστε το κοινό σας σε ένα συγκεκριμένο θέμα.
  • Απαντήστε σε συχνές ερωτήσεις.
  • Μοιραστείτε πληροφορίες για τη ροή εργασίας σας.
  • Πείτε μια ιστορία που απεικονίζει ένα σημείο.
  • Συζητήστε τις νέες τάσεις στον κλάδο σας.
  • Παρακινήστε και εμπνεύστε.
  • Μοιραστείτε περιεχόμενο backstage (ναι, αυτό περιλαμβάνει το ανθρώπινο πρόσωπο πίσω από το brand!)

3. Συνεργαστείτε με μια ποικιλία χρηστών
Τόσες πολλές αναρτήσεις σάς λένε να συμμετέχετε στο Instagram κάνοντας like και σχολια, κάτι που δεν είναι λάθος – αλλά υπάρχουν περισσότερα από αυτό. Πρέπει να αλληλεπιδράσετε με το ιδανικό κοινό σας, με τους συναδέλφους στον κλάδο σας, καθώς και με σχετικούς παράγοντες επιρροής της θέση σας.
Πώς τους βρίσκεις όμως; Ξεκινήστε με προηγούμενους πελάτες. Συνεχίστε να ασχολείστε μαζί τους ακόμα και μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας σας. Ποτέ δεν ξέρετε πότε μπορεί να αναζητήσουν ξανά τις υπηρεσίες σας ή ακόμα καλύτερα, να σας παραπέμψουν σε άλλους. Μην υποτιμάτε ποτέ τη δύναμη του word of mouth.

Στη συνέχεια, αναζητήστε hashtags για συγκεκριμένο κλάδο για να συνδεθείτε με άλλους στον τομέα σας. Ξεκινήστε με τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις και μετά μεταβείτε στις πιο δημοφιλείς. Επιλέξτε μερικά άτομα που σας ενδιαφέρουν πραγματικά και περιηγηθείτε στη σελίδα τους.
Ωστόσο, μην αρχίσετε απλώς να στέλνετε ανεπιθύμητα μηνύματα σε άτομα! Ασχοληθείτε με την πρόθεση να δημιουργήσετε σχέσεις, όχι απλώς να αυξήσετε τους οπαδούς. Σχολιάστε απαντώντας σε παροτρύνσεις για δράση ή κάνοντας δικές σας ερωτήσεις.
Θυμηθείτε, η απάντηση με μια σειρά από emoji δεν αρκεί. Κρατήστε το γνήσιο!

4. Επιλέξτε σοφά τα Hashtags
Ένα από τα μεγαλύτερα βήματα για την οργανική αύξηση των οπαδών του Instagram είναι η χρήση hashtag. Γνωρίζατε ότι μπορείτε να συμπεριλάβετε έως και 30 hashtags ανά ανάρτηση στο Instagram;
Το σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε τα ίδια 30 hashtags κάθε φορά, διαφορετικά ο αλγόριθμος θα εμφανίζει τις αναρτήσεις σας λιγότερο συχνά.
Δημιουργήστε ένα έγγραφο και αρχίστε να συλλέγετε σχετικά hashtags. Μπορείτε να τα βρείτε από:

  • Εξετάζοντας τα είδη των ετικετών που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας.
  • Ελέγξτε τις ετικέτες των infuencers του κλάδου.
  • Χρησιμοποιήστε τη δυνατότητα αναζήτησης IG για να βρείτε τη δική σας.

5. Ρωτήστε το κοινό σας τι θέλει

Ναι, ακόμη και οι πιο επιτυχημένοι instagrammers δεν μπορούν να διαβάσουν τις σκέψεις. Μπορείτε να κάνετε μερικές εικασίες σχετικά με το τι θέλει να δει το κοινό σας με βάση τις παραπάνω στρατηγικές, αλλά η ερώτηση θα είναι πάντα πιο ξεκάθαρη.
Ζητήστε τους να ψηφίσουν για το προτιμώμενο περιεχόμενο χρησιμοποιώντας δημοσκοπήσεις ή το αυτοκόλλητο ερωτήσεων στις ιστορίες σας. Αυτά τα δεδομένα σας δίνουν ένα καλό σημείο εκκίνησης.

Ας ανακεφαλαιώσουμε
Εν ολίγοις, μην σκέφτεστε υπερβολικά τη στρατηγική σας στο Instagram.
Ξεκινήστε να κάνετε την πλατφόρμα να λειτουργεί για την επιχείρησή σας εφαρμόζοντας αυτές τις μεθόδους οργανικής ανάπτυξης:

  • Συνεπής ανάρτηση
  • Ποιοτικό περιεχόμενο
  • Eλκυστικά στο μάτι posts
  • Επιλογή σχετικών hashtag
  • Αξιοποιείστε τις Ιστορίες
  • Συνεργαστείτε και συνδεθείτε με άλλους
  • Ρωτήστε απευθείας το κοινό σας τι θέλει να δει

Δυσκολεύεστε να αναπτύξετε το Instagram σας οργανικά; Επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε το Social media πακέτο που ταιριάζει στη δική σας επιχείρηση.

espa-el
espa-el
espa-el
espa-el