Top 9+1 Instagram Tips για eShops το 2022

Με περισσότερους από 1,21 δισεκατομμύρια χρήστες το 2021, το Instagram αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, σύμφωνα με το Statista και μέχρι τον Απρίλιο του 2022, η πλειοψηφία των χρηστών του Instagram είναι 18-44 ετών. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που το Instagram είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για την προώθηση της επιχείρησής σας.

instagram global users statista charts

(Πηγή: Statista.com)

Βρισκόμαστε ακριβώς στα μέσα του 2022 και σας παρουσιάζουμε τις top 9+1 συμβουλές που πρέπει οπωσδήποτε να ακολουθήσετε, για φέτος, για την επιτυχημένη προβολή του e-shop σας στο Instagram.

1. Carousel Posts

Τα έχετε και τα έχουμε αγαπήσει πολύ, καθώς δίνεται η δυνατότητα να παρουσιάζονται περισσότερες πληροφορίες, μπορούν να γίνουν πολύ διαδραστικά και έχουν ακόμα μεγαλύτερο engagement, ειδικά αν τα συγκρίνουμε με τα βίντεο.

Επομένως, συνεχίστε και το 2022 να προβάλλετε τα προϊόντα του e-shop σας μέσα από υπέροχα carousels, με καθαρογραμμένα to the point κείμενα και υψηλής ανάλυσης εικόνες.

2. Reels

Η απάντηση του Instagram στο, συνεχώς αυξανόμενο σε χρήστες, TikTok είναι τα reels. Δίνεται ουσιαστικά η δυνατότητα να δημιουργήσετε μικρά βίντεο 15 δευτερολέπτων και να τα κάνετε ένα τύπου μοντάζ μέσα από την εφαρμογή. Τα reels στην Ελλάδα δεν έχουν ξεκινήσει να είναι σε ευρεία χρήση, όμως εμείς γνωρίζουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να τα δημιουργήσετε, για αυτό επικοινωνήστε μαζί μας.

Έτσι, μπορείτε να γίνετε από τους πρώτους που ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν τα reels για την παρουσίαση των προϊόντων τους και να κάνετε τη διαφορά. Από την εμπειρία που είχαμε εμείς σαν γραφείο, μπορούμε να σας πούμε ότι το reel που ανεβάσαμε είχε τριπλάσιο engagement σε σχέση με τα υπόλοιπα post μας. Δοκιμάστε το και εσείς και ξεχωρίστε!

3. Ακόμα περισσότερες ιστορίες

Οι ιστορίες (stories) στο Instagram ξεκίνησαν το 2016 και από τότε έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλείς. Αναρωτηθείτε, πόσες φορές μπήκατε στην πλατφόρμα και είδατε μόνο τα stories χωρίς να κάνετε scroll down στις δημοσιεύσεις; Σίγουρα είναι περισσότερες από όσες φαντάζεστε.

Η δημοσίευση όλο και περισσότερων ιστοριών θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στην προβολή και την προώθηση των προϊόντων σας. Οπότε, ετοιμάστε μία στρατηγική για τις ιστορίες σας και η πρότασή μας είναι να χρησιμοποιείτε και τα features που δίνει η πλατφόρμα, μερικά από τα οποία σχολιάζονται παρακάτω.

4. Χρήση AR φίλτρων στις ιστορίες

Σίγουρα έχετε παρατηρήσει ότι στις ιστορίες στο Instagram μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορα AR (Augmented Reality=Επαυξημένη Πραγματικότητα) φίλτρα. Τα φίλτρα κυκλοφόρησαν πρώτη φορά στα μέσα του 2019 και από τότε έχουν γίνει ανάρπαστα, με πάρα πολλές επιλογές και για όλα τα γούστα.

Όμως, μπορείτε να παρατηρήσετε ότι και πολλές εταιρίες, πολλοί influencer, τραγουδιστές ακόμα και συγκροτήματα έχουν δημιουργήσει τα δικά τους φίλτρα. Φανταστείτε πόσο πιο διαδραστικές και πόσο ξεχωριστές θα γίνουν οι ιστορίες σας, εάν δημιουργήσετε το φίλτρο για το δικό σας e-shop με το οποίο θα παρουσιάζετε και τα προϊόντα σας.

5. Χρήση αυτοκόλλητων συνδέσμου και αγοράς στις ιστορίες

Θυμάστε το swipe-up που μπορούσε κάποιος χρήστης με περισσότερους από δέκα χιλιάδες ακολούθους να χρησιμοποιήσει; Αντικαταστάθηκε τον Αύγουστο του 2021 με το αυτοκόλλητο συνδέσμου και είναι διαθέσιμο για όλους τους λογαριασμούς.

Ειδικά για τα e-shops το συγκεκριμένο αυτοκόλλητο, μαζί με αυτό της αγοράς, πρέπει να χρησιμοποιείται σε κάθε ιστορία! Σκεφτείτε απλά πόσο πιο εύκολη θα κάνετε τη ζωή ενός χρήστη που θέλει να αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν που προβάλλετε και πόσες περισσότερες αγορές θα πραγματοποιούνται με αυτό τον τρόπο.

6. Χρήση του live

Όταν επιλέγετε τη δημιουργία μία ιστορίας, σας εμφανίζει στα δεξιά την επιλογή «Live». Εσείς πόσο συχνά τη χρησιμοποιείτε για να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας;

Μπορείτε να ο χρησιμοποιείτε πιο συχνά από όσο φαντάζεστε. Για παράδειγμα, σε κάθε σας νέα παραλαβή μπορείτε να κάνετε ένα live με το οποίο να ενημερώνετε τους ακολούθους σας για τα είδη που έχετε πλέον διαθέσιμα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Ακόμα, εάν έχετε κάποιο event στο φυσικό σας κατάστημα, μπορείτε να κάνετε ένα live, για να δείξετε τα προϊόντα, τις προσφορές ή ό,τι άλλο περιλαμβάνει το συγκεκριμένο event.

7. Σύνδεση με το ηλεκτρονικό κατάστημα

Αυτή είναι ίσως μία από τις πιο SOS συμβουλές για κάθε e-shop που έχει παρουσία στο Instagram και σέβεται τον εαυτό του. Πρέπει να κάνετε οπωσδήποτε τη σύνδεση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και αν δεν γνωρίζετε πως γίνεται, μην αγχώνεστε! Είμαστε εμείς εδώ, για αυτό επικοινωνήστε μαζί μας και ετοιμαστείτε να απογειώσετε την παρουσία σας στο Instagram.

Γιατί τη θεωρούμε SOS; Όπως αναφέραμε παραπάνω, εφόσον έχετε κάνει τη σύνδεση με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τα αυτοκόλλητα προϊόντων στις ιστορίες σας. Εκτός από τις ιστορίες, μπορείτε να προσθέσετε τις ετικέτες προϊόντων και στις δημοσιεύσεις σας. Επομένως, η αγορά των προϊόντων σας μέσα από το Instagram γίνεται ακόμα πιο εύκολη για τον χρήστη.

8. Συνεργασία με Influencers

Η προώθηση προϊόντων μέσα από συνεργασίες επί πληρωμή με influencers, στο Instagram, ήταν είναι και, όπως φαίνεται, θα είναι πολύ σημαντική και το 2022. Τώρα η συνεργασία αυτή γίνεται ακόμα πιο εμφανής με το tag «Συνεργασία επί πληρωμή».

Η μεγαλύτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στη διαδικασία επιλογής της/του σωστής/ού influencer για το e-shop σας. Πρέπει να είστε σίγουροι ότι αυτό που πουλάτε θα φτάσει στο σωστό κοινό και θα έχει μεγάλη απήχηση σε αυτό. Εάν, για παράδειγμα, έχετε ένα e-shop που πουλάει οικιακά είδη κουζίνας, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε λογαριασμούς που παρουσιάζουν το σπίτι τους, χρησιμοποιούν την κουζίνα τους ή ακόμα και να είναι μάγειρες.

9. Πρόσκληση Συνεργατών στις δημοσιεύσεις

Στα τέλη του 2021 το Instagram μας σύστησε το νέο του feature, την πρόσκληση συνεργατών στις δημοσιεύσεις και το είδαμε να χρησιμοποιείται αρκετά συχνά. Τι είναι όμως και σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιείται;

Όταν κάνετε μία δημοσίευση στο Instagram δίνεται η επιλογή να προσθέσετε άτομα με ετικέτα. Πλέον, σε εκείνο το σημείο, μπορείτε είτε να κάνετε απλά επισήμανση τον χρήστη που θέλετε είτε να τον προσκαλέσετε ως συνεργάτη. Ύστερα από την προσθήκη του συνεργάτη σας, πρέπει να αποδεχτεί την πρόσκληση και ο άλλος λογαριασμός και έτσι η δημοσίευση αυτή θα εμφανίζεται και στα άλλα προφίλ.

Επομένως, μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία με ορισμένες από τις εταιρίες που πουλάτε τα προϊόντα τους στο e-shop σας και να τις προσθέτετε ως συνεργάτη στις δημοσιεύσεις σας. Δημιουργήστε ένα super εμπνευσμένο δημιουργικό και ένα ιδιαίτερο κείμενο και η επιτυχία είναι δεδομένη.

Extra Tip: Ξεκινήστε να δημοσιεύετε βίντεο ή reels οριζόντια

Πριν από λίγες ημέρες, ο Adam Mosseri (head of Instagram) ανακοίνωσε από το προσωπικό του προφίλ, ότι κάνουν δοκιμή ώστε οι δημοσιεύσεις, στην αρχική σελίδα του Instagram, να είναι σε full screen. Ναι, όπως είναι τώρα η αρχική σελίδα του TikTok.

Όπως σας αναφέραμε παραπάνω, είναι ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο, αλλά αν κρίνουμε όλες τις αλλαγές που έχει κάνει το Instagram, για να κρατήσει το κοινό του και να μην φύγει στην ανταγωνιστική πλατφόρμα, θεωρούμε ότι είναι κάτι που θα δούμε σύντομα. Be prepared!

Μετά από αυτό το άρθρο, είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε όλα όσα χρειάζονται για την πιο επιτυχημένη προβολή του προφίλ του e-shop σας στο Instagram, για το υπόλοιπο του 2022.

Εάν σας φαίνονται βουνό, είμαστε εμείς εδώ για να κάνουμε τη ζωή σας και τις πωλήσεις σας πιο εύκολες! Επικοινωνήστε μαζί μας για ένα υπέροχο υπόλοιπο του 2022.

espa-el
espa-el